مقدمه: اگرچه شاید شهرت ویتوریو دسیکا به قصههای کلاسیکش از فقر و کشمکش در ایتالیای پس از جنگ منحصر مانده باشد (دزد دوچرخه و اومبرتو د.)، اما در کارنامه متنوعش که بیش از ۳۰ فیلم در مقام کارگردان و ۱۵۰ فیلم در مقام بازیگر را شامل میشود، چیزهای بسیارِ دیگری هست که شایسته توجه ماست. متن پیش رو میکوشد تا پرتوی بر این مواضعِ کمتر قدردیده کارنامه وی بیفکند. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید