زمانیکه سینمای بهاصطلاح نوین آرژانتین ظهور کرد، مارتین ریحتمن پیشاپیش کارش را آغاز کرده بود. حتی چندین سال قبل از اینکه نامهایی چون لوکرسیا مارتل، آدریان کایتانو، پابلو تراپِرو، و یا لیساندرو آلونسو مطرح شوند، ریحتمن فیلم اولش سر تراشیده (۱۹۹۱) را ساخته بود. سر تراشیده که با چهار سال تأخیر در ۱۹۹۶ به نمایش درآمد، هرچند در گیشه توفیقی به دست نیاورد، اما بهسرعت به یک فیلم کالت بدل شد. باید از در دسترس قرار گرفتن دیویدی فیلم و نیز توجهی که مطالعات سینمایی به آن داشته متشکر بود، که در نهایت آن را به یک مرجع مهم و حیاتی سینمای آرژانتین در زمینه دستیابی به استراتژیهای جدید فیلمسازی تبدیل نمود. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید