مقدمه: فرانسيس ها، ششمین فیلم بلند نوآ بامباک فیلمساز مستقل آمریکایی، ایستگاهی با آبوهوای تازه است؛ هم در کارنامهی خود فیلمساز، آنهم پس از تجربهی نهچندان رضایتبخش گرینبرگ، هم در گسستش از بیشمار فیلمهای با مضامینِ مشابه در سینمای مستقل آمریکا، و سرانجام و شاید حتی مهمتر، در کارنامهی بازیگرش گرِتا گرویگ که با این فیلم به معنای دقیقِ کلمه تثبیت میشود. با یک نقد از کایه دو سینما، یادداشتی در مورد کاراکترِ فرانسيس و حرفهای کارگردان و بازیگرش به استقبال این فیلم رفتهایم. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید