فیلمهای زیادی نیستند که مانند سی دقیقهی نیمهشب، داستانشان آنقدر معروف باشد که حتی پیش از تماشا، همه از آن باخبر باشند. یکی از معروفترینهایشان را همسر سابقِ بیگلو، جیمز کامرون ساخته بود: تایتانیک. همه میدانستند تایتانیک غرق میشود، اما میرفتند سینما تا ببینند جیمز کامرون چطور غرقش میکند. پس مسئله در مورد این فیلمها «چه» میشود نیست، «چطور» میشود است. تایتانیک خیلی باشکوه غرق شد، همانطور که انتظارش میرفت. اما کاترین بیگلو چطور کشتنِ بنلادن را برایمان تعریف میکند؟ شاید پاسخ را بتوان در جوابی یافت که مایا به یکی از قناریها میدهد؛ مایا میگوید دو «روایت» (دقیقاً از لفظِ روایت استفاده میکند) دربارهی بنلادن وجود دارد. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید