آرشیو شماره ۲۷

هنر آهنگسازی فیلم (قسمت دوم)

بیشتر اوقات، آهنگسازان با یک موسیقی موقت (Temp Track) مواجهند: دستچینی از قطعه‌های موسیقی موجود که به شکلی سرهمبندی‌شده روی فیلم سینک شده، و استفاده از آنها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. اگر اخیراً پیش‌نمایشی از قسمتهای جذاب یک فیلم را در سینما دیده باشید، احتمالاً یک موسیقی موقت هم شنیده‌اید. برای فیلمهای سینمایی بلند، موسیقی موقت را می‌توان از موسیقی پاپ، موسیقی کلاسیک، یا سایر موسیقی فیلمهای موجود برگزید. منظور از موسیقیهای موقت فراهم‌سازی یک الگو و، در بهترین حالت، ایجاد نوعی ارتباط شنیداری میان کارگردان و آهنگساز است. موسیقی موقت ناجی فیلمهای زیادی بوده است. [...]

برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شده‌اید، وارد شوید، در غیر این‌صورت ثبت‌نام کنید
error: