اولین همکاریهای الکساندر پِین و همکار فیلمنامهنویسش، جیم تیلور، باز میگردد به دو اثر هیجانانگیز به نامهای همشهری روث (1996) و انتخاب (1999). اولی، انتقاد تندوتیزی است از هر دو طرف مجادلهی سقط جنین در آمریکا، و دومی، به جاهطلبی نسنجیده میپردازد و اینکه چرا همواره پیروز میشود. هردو، با مضامین منحصربهفردشان، فیلمهایی هستند استثنائی با طنزی هوشمندانه و نیشدار، و آنقدر پیچیدهاند که ناچار میشوید آنها را با آثار پرِستون اِسترجس مقایسه کنید. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید