آرشیو شماره ۲۷

چطور کاری کنیم که گیتار صدای گیتار ندهد

گفتگو با لودویگ گورانسون

شنیده‌ام که قبل از آغاز فیلمبرداری تِنِت بخش زیادی از موسیقی فیلم را ساخته بودی. اما آیا قبل از شروع به کار می‌دانستی فیلم اصلاً قرار است در چه موردی باشد؟
برای ساختن موسیقی این فیلم از سه روش استفاده کردم. بار اول دو ساعت موسیقی را صرفاً بر اساس فیلمنامه و صحبت با کریس (نولان) ساختم. این مرحله سه ماه قبل از آغاز فیلمبرداری بود. در نتیجه زمان زیادی برای گفتگو با کریس داشتم، که خیلی هم مؤثر واقع شد، چون فرصت داشتیم رودررو با یکدیگر دیدار کنیم و در مورد موسیقی حرف بزنیم. دموها را برایش پخش می‌کردم و او هم با دقت به آنها گوش می‌داد و بعد به تشریح نظراتش می‌پرداخت و از ریزه‌کاری‌هایی که خوشش آمده بود حرف می‌زد. [...]

برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شده‌اید، وارد شوید، در غیر این‌صورت ثبت‌نام کنید
error: