پنجره عقبی
سینمای جهان
سینمای ایران
زندگی شهری
موسیقی فیلم
آرشیو
ویژهنامه
ریویوها
مجلات
اشتراک
درباره ما
تماس
پنجره عقبی
سینمای جهان
سینمای ایران
زندگی شهری
موسیقی فیلم
آرشیو
ویژهنامه
ریویوها
مجلات
اشتراک
درباره ما
تماس
0
ریال
0
سبد خرید
ورود/عضویت
ورود/عضویت
سینمای دوران ما
فیلمخانه شماره ۸
مقدمه: زمانی برای فیلم دیدن
روانشناسی ممنوع!
مروری بر کارلوس ساختهی اُلیویه آسایاس
نوید پورمحمدرضا
سنگینی تحملناپذیر میراث
مروری بر اوقات تابستانی ساختهی اُلیویه آسایاس
آزاده جعفری
پیروزی اراده
دربارهی خون بهپا میشود ساختهی پل توماس اندرسون
فرزام امینصالحی
کِنْت جونز
ایستاده بر بلندای جنون
نگاهی به سینمای پل توماس اندرسون از خلال خون به پا میشود
امیرحسین سیادت
دعوت به برزخ
دربارهی داستان اسباببازی 3
ونسان مَلوزا
رعنا طاهرزاده
دنیای شگفتانگیز وال ئی
مروری بر کارتون وال ئی، محصول کمپانی پیکسا
علی سینا آزری
سَرَکهای سَرسَری در جهان پیکسار
امیر خضراییمنش
جویندگانِ شادی در شبکلاهِ درد
دربارهی یک داستان کریسمسی ساختهی آرنو دپلشن
وحید مرتضوی
میانهداری
دربارهی رازهای لیسبون ساختهی رائول روئس
تونی پیپولو
پروانه علیپور
تراولینگ شبح است
دربارهی حرکت تراولینگ در آثار رائول روئس
سوفیا مسافر
میشل شییون
فاوست چگونه از کوهستان گذشت
دربارهی فاوست ساختهی الکساندر ساکوروف
سیریل بگن
راز گلستانیفرد
در میـانهی گـوته، مورنائو و توماس مان
ژاک لو ریده
سوفیا مسافر
نسل چرا؟
نگاهی به شبکهی اجتماعی ساختهی دیوید فینچر و کتاب تو گجت نیستی: یک مانیفست نوشتهی ژارون لانیر*
زادی اسمیت
فرزام امینصالحی
در آستانهی 60 سالگی
دربارهی نيويورك، جزء به كل
ادوارد لارنسون
نیما عیسیپور
مرا در مونتاک ملاقات کن
کافمن، کاول، و کمدی ازدواج مجدد
نوید پورمحمدرضا
داستان دوم
یا چرا در کارهای کوستا، فرایند ساخت فیلم اغلب همانقدر جذاب است که داستان اول یا پیرنگ؟
کوئنتین
نوید پورمحمدرضا
عبور از آستانه
گفتگو با پدرو کوستا
کییِرِن کورلِس
مهدیس محمدی
مثل یک خانهبهدوش
دربارهی درون لووین دیویس آخرین ساخته جول و اتان کوئن
متیو مَشره
سمیرا قرائی
وقتی هنرمند در دام صداقت یا دلمشغولیش بیافتد
گفتگو با برادران کوئن دربارهی درون لووین دیویس
میشل هانری
محمدرضا شیخی
در بحبوحهی آن
دربارهی دو فیلم اولِ لوکرسیا مارتل مرداب و دختر مقدس
آزاده جعفری
کِنْت جونز
خلوتِ یک ازدحام
مروری بر زن بیسر ساختهی لوکرسیا مارتل
محمد وحدانی
کریستوفر نولان: هنرمندِ واقعیتگریز
دربارهی جهان سينمايی كريستوفر نولان
جوزف بِوان
نیما عیسیپور
تلقین: استراتژی فرفره
دربارهی تلقین ساختهی کریستوفر نولان
سیریل بگن
مسعود منصوری
سینمای بیرون
دربارهی چهارگانهی گاس ونسنت
امانوئل بوردو
مسعود منصوری
آپیچاتپونگ ویراستاکول یک مورد غیرمادّی
آدرین مارتین
نوید پورمحمدرضا
شبهنگام دنيا متفاوت است
دربارهی عمو بونمی ساختهی آپیچاتپونگ ویراستاکول
جیمز نیرمور
کسرا کرباسی
درست مثل یک رؤیا
دربارهی تنها خدا میبخشد ساختهی نیکلاس ویندینگ رفن
فیلیپ رویه
رعنا طاهرزاده
اسطوره ممنوع
یادداشتی علیه راندن
اندرو تریسی
وحید مرتضوی
زندگی يا همان سقوط افقی
دربارهی پنهان و رمز ناشناخته دو ساختهی ميشائيل هانكه
مازیار اسلامی
همهی آنچه که او میخواهد
دربارهی میلدرد پیرس ساختهی تاد هاینز
پل جولیان اسمیت
ساناز فرهنگی
علی کرباسی
همهی آنچه مینیسریال اجازه میدهد!
گفتگو با تاد هاینز
ایزابل استیونز
ساناز فرهنگی
علی کرباسی
سینما و سقفی بالای سرش
نگاهی به سه فیلم «دشوار» دههی نودِ هو شیائو شین
کِنْت جونز
وحید مرتضوی
مأموریتِ غیرممکن: ترسیم انحناهای تماس ــ میان خیال و کودکی و ملال و غریبگی
دربارهی پرواز بادکنک قرمز ساختهی هو شیائو شین
وحید مرتضوی
در فصل شهوت
دربارهی گرگ والاستریت ساختهی مارتین اسکورسیزی
فلورانس مَیَر
مهدیس محمدی
فیلم پاساژها
دربارهی هوگو ساختهی مارتین اسکورسیزی
نیکُلا اَزالبِر
امینه شریفی
یکبار هم،فیلمی که یک بچه بتواند ببیند!
گفتگو با مارتین اسکورسیزی
میشل هانری
مهدیس محمدی
error:
پنجره عقبی
سینمای جهان
سینمای ایران
زندگی شهری
موسیقی فیلم
آرشیو
ویژهنامه
ریویوها
مجلات
اشتراک
درباره ما
تماس
پنجره عقبی
سینمای جهان
سینمای ایران
زندگی شهری
موسیقی فیلم
آرشیو
ویژهنامه
ریویوها
مجلات
اشتراک
درباره ما
تماس
ورود/عضویت
سبد خرید
ورود/عضویت
سبد خرید