لوگوی نمادین استودیو جیبلی، امسال انیمه لاکپشت قرمز به کارگردانی میشل دودوک دِویت را معرفی کرده که برنده جایزه ویژه بخش «نوعی نگاه» فستیوال کن هم شد. کارِ آنچنان پیچیدهای نیست که متوجه شویم چرا استودیویی داستانگو و قهرمانمحور این انیمه را ــ متعاقب با بازنشستگی هایائو میازاکی و جانشینی توشیو سوزوکی در جایگاه مدیر اجرایی ــ به عنوان اولین محصول این استودیو که با همکاریهای بینالمللی ساخته شده، عرضه نموده. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید