مقدّر بود جشنواره گذشته کن بار دیگر پدیدههای موسوم به سینمای هنری اروپا را فرا بخواند. به فیلم تازه یورگوس لانتیموس (که روزی چشم امید سینمای یونان بود) جایزه هیئت داوران رسید. آیا داوران در آپاراتوس ابزورد لابستر همان میل به تلخیِ بازارپسندی را میدیدند که در انتخابهای جشنواره دیده میشد؟ مورد مشخصِ لانتیموس بهتنهایی نشان میدهد چرا برائت از این پدیدههای بهناروا تکریمشده لازم است. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید