شب آن سوی خیابان آخرین فیلم رائول روئس، فیلمساز بزرگ شیلیاییالاصل، که پس از مرگ او اکران شد، به گونهای طنزآمیز با یکی از کلیدیترین مفاهیم سینمای او همراه شده است: مسئلهی مرگ. مضمونی که در آثار او بارها تکرار شده و اینبار در پیشبینی یا انتخابِ دون سِلسو، شخصیت اصلیِ این فیلم آخر، به گونهای دیگر و شاید هماهنگ با زندگی خود فیلمساز شکل گرفته است. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید