آرشیو شماره ۲۷

دکمه مروارید (2015)

کارگردان: پاتریسیو گوسمان
نویسنده: مهدی امیدواری

از زمانی که پازولینی مقاله «سینمای شعر» را در جشنواره پزارو ارائه داد پنجاه سال می‌گذرد و می‌توان گفت که سینمای گوسمان مثال کاملی از گفتار غیرمستقیم مورد اشاره پازولینی‌ است. در گفتار مورد اشاره پازولینی، فیلمساز در جریان خلاقه فیلم را دوباره زندگی می‌کند و سینما برای گوسمان دوباره زیستن یک تروما و شعری پر از پرسش است. پرسش‌هایی در باب هویتش و شیلیایی بودن. [...]

برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شده‌اید، وارد شوید، در غیر این‌صورت ثبت‌نام کنید
error: