مقدمه: «آپاراتچیها» (The Projectionist) عنوان نمایشگاه عکسی از ریچارد نیکلسن بود که سال گذشته در گسهالِ بیرمنگام (متعلق به موزه و گالری هنر بیرمنگام) برپا بود. روزنامه گاردین تعدادی از عکسهای این نمایشگاه را به همراه توضیحات عکاس منتشر کرد؛ آنچه در پی میآید همان گزارش تصویری، به همراه ترجمه توضیحات آن است.
در همان حال که فیلمِ سلولوئید هرچه بیشتر به دیجیتال راه میدهد، ریچارد نیکلسنِ عکاس از رویّه رو به انقراضی سراغ گرفته است که بیشترِ سینماروها هیچ به صرافتش نمیافتند؛ او به آپاراتخانهها رفته تا مردمانی را ثبت کند که فیلمها را به حرکت درمیآورند. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید