هومن بهمنش از مدیران فیلمبرداری جوان، و در عین حال تثبیتشده و تأثیرگذار سینمای ایران است. در جشنواره فیلم فجر امسال، او با چهار فیلم یکی از پرکارترینها بود. به بهانه کار او در فیلم سرخپوست، ساخته نیما جاویدی (که فیلمبرداریاش از نمونههای جالب توجه جشنواره بود) با او به گفتگو نشستیم، اما دامنه بحث تنها به این فیلم محدود نماند و به شیوههای نوین تهیه و تولید فیلم در ایران نیز بهتفصیل پرداخته شد. [...]
برای مشاهده متن کامل مقاله نیاز به دسترسی ویژه دارید
چنانچه قبلا در سایت عضو شدهاید، وارد شوید، در غیر اینصورت ثبتنام کنید